top of page

KLACHTEN

Altijd klagen is slecht. Nooit klagen is slechter.

Klachtenregelement

Professionele Klachtenafhandeling bij Pien's Budgethulp

Heb je twijfels over mijn dienstverlening? Ik waardeer je feedback en wil graag dat je je gehoord voelt. Het kan zijn dat je een klacht hebt, en dat spijt me oprecht.

Ik begrijp dat financiële situaties stressvol kunnen zijn, daarom ben ik hier om naar je te luisteren en eventuele onvrede weg te nemen. Mijn werkwijze volgt strikte juridische richtlijnen, maar ik begrijp dat er altijd ruimte is voor verbetering.

Mijn transparantie en duidelijkheid zijn belangrijk voor mij. Als er iets is waar je het niet mee eens bent, leg ik het graag uit en laat ik je alles zien wat je moet weten. Ik sta open voor een constructief gesprek.

Als we er samen niet uitkomen, verzoek ik je vriendelijk om je klacht schriftelijk in te dienen. Het klachtenformulier en procedure vind je hieronder. Je kan hulp vragen aan iemand die je vertrouwd. 

Ik waardeer je vertrouwen in Pien's Budgethulp en ben vastbesloten om eventuele zorgen op te lossen. Dank je wel voor je begrip.

bottom of page